maja 28, 2017

Kwiatowy bukiet

Witam ! U mnie cudna pogoda :) Dzisiejsza karteczka powstała z użyciem maski i gessa, powstały wzór posypałam pudrem do embossingu i podgrzałam nagrzewnicą , następnie chlapniecia tuszami distress , dodałam kwiaty i zembossowane motylki. Kartke posyłam na trzy wyzwania:

Wyzwanie sKraftuj to! - Maski i szablony
Wyzwanie#54 - Motyle
Diabelskie wyzwanie z Wycinanką






użyte materiały : Papier Salvage District, Vintage Emporium, maska Mini Time for love : retrokraftshop.pl, tusz do embossingu, puder czarny i biały do embossingu, puder Vintage Ivory do embossingu , wykrojnik Serwetka, wykrojnik kwiat jabłoni : sklepik.na-strychu.pl, tusze Distress Ink mowed lawn, fired brick, squeezed lemonade : craft4you.pl, gesso 13 arts : essyfloresy.pl
stemple Motyle Popy : wygrana






dziekuję za odwiedziny i komentarze :)


13 komentarzy:

  1. Fantastyczna kartka, piękne tło zmajstrowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna kartka, a motylki są takie śliczne i delikatne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny, wiosenny bukiet! dziękujemy za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna i kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna pastelowa paleta! Dziękujemy za udział w maskowym wyzwaniu sKraftuj to!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytam opis zrobienia tej kartki i myślałam że to przepis będzie na ciasto:))))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Love this 😍 Thanks for playing with us at 13arts challenge

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko pięknie skomponowane i rewelacyjnie wykonane!!! Super. Pozdrawiam serdecznie w Dniu Dziecka:).

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż miło popatrzeć na wiosnę w pełnym rozkwicie ! Dzięki za udział w wzywaniu RetroKraftShopu! Pozdrawiam Karolina

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna i cudne kolorki!!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger