listopada 26, 2017

Pod choinką

Witam! Kartka powstała z papieru Just a Note oraz Jolly&Bright . Choinka powstała z : gazy, gałązek z wykrojnika oraz koronki,  następnie pokryłam śniegiem i posypałam brokatem . Pod choinką umieściłam własnoręcznie zrobioną  Poinsecje oraz dodałam tekturki prezenciki . Kartkę posyłam na 3 wyzwania :






użyte materiały : papier Just a Note 2/6, Jolly&Bright 6/6 : rapakivi, koronka : zielonekoty.pl, wykrojnik Poinsecja, gałązki : sklepik.na-strychu.pl, tekturka prezent , tusz czerwony LM : scrap.com.pl, napis tekturka : laserowelove.pl






dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

8 komentarzy:

  1. Piękna i bardzo pomysłowa kartka. Wczoraj własnie robiłam okładkę do Grudniownika w podobnym klimacie - gaza, gałązki, dużo superglu i brokatu. Nie mam pojęcia jednak kiedy uda mi się zrobić zdjęcia i opublikować. Dobrze byłoby w grudniu :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna przepiękna i kolorowa karteczka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam patchworkowe kompozycje - dziękuje za udział w wyzwaniu Rapakivi

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na choinkę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super patchwork,a choineczka zachwycająca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna! Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Studio SZOK :)Pozdrawiam -Gosia ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Super:) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu "Studio Szok".

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger